4 תשובות
אחותי אם את לא רוצה אז אל תלכי.
במקומך אני הייתי הולכת זה מנקה תראש אוכל של בית מלון בריכה שקט מנוחה זה כיף את לא צריכה להשתגע או משהו את יודעת..
אבל אם את באמת עייפה אין לך כוח באלך מנוחה בבית שלך אז פשוט תשארי ותסדרי את כל תעניינים ותנוחי
במקומך אני הייתי הולכת זה מנקה תראש אוכל של בית מלון בריכה שקט מנוחה זה כיף את לא צריכה להשתגע או משהו את יודעת..
אבל אם את באמת עייפה אין לך כוח באלך מנוחה בבית שלך אז פשוט תשארי ותסדרי את כל תעניינים ותנוחי
שואל השאלה:
הייתי תקועה איתם שבועיים חחח וגם אין לנו ממש כסף לממש לחיות את החיים הטובים שם . בקושי לטיילת ולכדור יהיו לנו הסיבה היחידה שאנחנו לא מבטלים היא כי לא מחזירים לנו את הכסף
הייתי תקועה איתם שבועיים חחח וגם אין לנו ממש כסף לממש לחיות את החיים הטובים שם . בקושי לטיילת ולכדור יהיו לנו הסיבה היחידה שאנחנו לא מבטלים היא כי לא מחזירים לנו את הכסף
ללכת איתם, יהיה כיף
אם הם נוסעים בכל מקרה מותר לך לבחור להישאר.
נשמע שאת סחוטה פיזית ורגשית, וזה לגמרי לגיטימי.
שבי עם אמא שלך ותסבירי בשקט, בלי כעס רק עייפות אמיתית.
אם תבחרי לנסוע, תני לגוף מנוחה שם
נשמע שאת סחוטה פיזית ורגשית, וזה לגמרי לגיטימי.
שבי עם אמא שלך ותסבירי בשקט, בלי כעס רק עייפות אמיתית.
אם תבחרי לנסוע, תני לגוף מנוחה שם
באותו הנושא: