6 תשובות
יש שם אחלה חולצות לבית ספר...
כן זאת חנות נחמדה ולא יקרה
קניתי שם היום, יש שם חולצות לביה"ס ממש טובות! ממליצה לך ( (:
יש שם אחלה בגדים לבית ספר. מומלץ לקנות שם
שנה שעברה קניתי משמה חולצות לבית ספר הצבעים יפים הכל! שמתי תחולצה חמש פעמים בשנה וכיביסתי אותה וירד הסמל כולו! לא ממליצה אבל מה שבאלך
אנונימי
אחלה של חנות באמת.. קניתי שם חולצות בית ספר ועוד כמה דברים..