5 תשובות
אין לדעת..
שואל השאלה:
אבל בדרך כלל עושים מועד ב כדי לשפר ציון.. למה שהם יעלו את הרמה?
אבל בדרך כלל עושים מועד ב כדי לשפר ציון.. למה שהם יעלו את הרמה?
אנונימית
כי הם זבל
אנונימית
^^^כדי שילדים לא יחשבו "אוי אני לא אגיע למועד א ואלך למועד ב במקום כי מועד ב יותר קל"
אי אפשר לדעת
זה משתנה
זה משתנה
באותו הנושא: