5 תשובות
לא
הוא היה הרבה יותר קשה
4d1
לא.. הם כותבים את הבגרויות באותו זמן מככה נראלך שאכפת להם
אנונימי
לא בהכרח
לא תמיד אבל כן יש פעמים
אם יש לך אפשרות לגשת למועד ב תגשי גם ככה הציון הגבוהה יותר מבניהם הוא הנבחר
ממש לא