7 תשובות
זה בסדר רק קח בחשבון שכנראה לא תספיק לדבר עם קצין מיון
אוף אני רוצה ללכת ויש לי כרטיס אבל אף אחד לא רוצה ללכת איתי אז אולי אני אשאר בבית
שואל השאלה:
יואוו אני בעבודה עד 17:30 וחשוב לי לדבר עם קצין מיון לא אכפת לי מהזמרים רק תקצין בעיקרון
יואוו אני בעבודה עד 17:30 וחשוב לי לדבר עם קצין מיון לא אכפת לי מהזמרים רק תקצין בעיקרון
אנונימי
התור יהיה ארוך ברמות ב18:30 אבל אולי יתמזל מזלך
שואל השאלה:
תודהה :)
תודהה :)
אנונימי
4d1 אני הולך מחר בערב , אם את מגם מחר
היום לא באתי בסוף ומחר אני לא יכולה
באותו הנושא: