7 תשובות
זה בסדר רק קח בחשבון שכנראה לא תספיק לדבר עם קצין מיון
4d1
אוף אני רוצה ללכת ויש לי כרטיס אבל אף אחד לא רוצה ללכת איתי אז אולי אני אשאר בבית
4d1
שואל השאלה:
יואוו אני בעבודה עד 17:30 וחשוב לי לדבר עם קצין מיון לא אכפת לי מהזמרים רק תקצין בעיקרון
אנונימי
התור יהיה ארוך ברמות ב18:30 אבל אולי יתמזל מזלך
4d1
שואל השאלה:
תודהה :)
אנונימי
4d1 אני הולך מחר בערב , אם את מגם מחר
היום לא באתי בסוף ומחר אני לא יכולה
4d1