4 תשובות
הייתי הקבצה ג' ואני בחמש יח"ל היום, זה הכל כמה שאתה מוכן להשקיע ומשקיע בתכלס
הייתי הקבצה ב ועליתי לתיכון ל5 יחידות
הייתי שם עד יא ואז ירדתי ל4
פשוט חרשתי וידעתי שאני יכולה
4d1
אין שום קשר בין ההקבצה לחומר בתיכון. לומדים את הכל מאפס