4 תשובות
הייתי הקבצה ג' ואני בחמש יח"ל היום, זה הכל כמה שאתה מוכן להשקיע ומשקיע בתכלס
הייתי הקבצה ב ועליתי לתיכון ל5 יחידות
הייתי שם עד יא ואז ירדתי ל4
פשוט חרשתי וידעתי שאני יכולה
הייתי שם עד יא ואז ירדתי ל4
פשוט חרשתי וידעתי שאני יכולה
מורה פרטי
אין שום קשר בין ההקבצה לחומר בתיכון. לומדים את הכל מאפס
באותו הנושא: