6 תשובות
שואל השאלה:
סבבה תודה אחי
סבבה תודה אחי
בכיף
כן ישמצב שהיה משהו דומה, אבל לא יותר מידי מסובך
כן זה היה דומה
בעיקר לעשות טבלאות מעקב, לא כזה מסובך
בעיקר לעשות טבלאות מעקב, לא כזה מסובך
שואל השאלה:
נכון
היה לך כזה במיון הראשון?
נכון
היה לך כזה במיון הראשון?
זה ממכון נועם נכון? כן המבחן במיון היה דומה
באותו הנושא: