6 תשובות
שואל השאלה:
סבבה תודה אחי
בכיף
כן ישמצב שהיה משהו דומה, אבל לא יותר מידי מסובך
כן זה היה דומה
בעיקר לעשות טבלאות מעקב, לא כזה מסובך
שואל השאלה:
נכון
היה לך כזה במיון הראשון?
זה ממכון נועם נכון? כן המבחן במיון היה דומה