6 תשובות
שואל השאלה:
ותגידו אם אתם ידני או אוטומט
ותגידו אם אתם ידני או אוטומט
אנונימית
וואו זה היה לפני איזה 6 שנים אבל עשיתי ידני ולדעתי התחלתי לנהוג בלי הערות בערך משיעור 5-6.
וואי
נקודה רגישה אצלי
אבל כל אחד והזמן שלו
אני עדיין בשיעורי נהיגה ולא פוחדת לנהוג אמנם, אבל מקבלת המון הערות
אוטומט
נקודה רגישה אצלי
אבל כל אחד והזמן שלו
אני עדיין בשיעורי נהיגה ולא פוחדת לנהוג אמנם, אבל מקבלת המון הערות
אוטומט
אני חושבת שזה די לא קיים לנהוג בלי הערות כי תמיד יהיה משהו שפספסת זה פשוט קורה
ממש בשיעורים לפני טסט כבר נהגתי בלי שהמורה אומר כלום
ממש בשיעורים לפני טסט כבר נהגתי בלי שהמורה אומר כלום
שואל השאלה:
כן נכון אבל יש שלב בו מרגישים שנוהגים יותר טוב וכמות ההערות יורדת
כן נכון אבל יש שלב בו מרגישים שנוהגים יותר טוב וכמות ההערות יורדת
אנונימית
משיעור ה28, אני נוהג על ידני ובקושי היו לו הערות עליי
באותו הנושא: