6 תשובות
שואל השאלה:
אם אני מערערת אני צריכה לעשות עוד פעם את יום המאה?
אנונימית
כן אבל רק החלקים שקשורים למה שערערת עליו, אני נגיד ערערתי על טיפול באדם ועשיתי רק סימולציה
שואל השאלה:
הבנתי, תודה!
אנונימית
כן בטח את יכולה לערער על זה יש טופס איפשהו באתר מתגייסים את ממלאת אותו רושמת למה את רוצה לערער לי נגיד הם אישרו ערעור ובאמת שיפרתי ציונים
שואל השאלה:
יש לי אפשרות לערער על זה ספציפית?
אנונימית
אין לך סיכוי להיות מפעילת האמר קרבי בגלל שאין לך את הנתונים שצריך- בשביל שיהיה לך סיכוי את צריכה את כל הנתונים