תשובה אחת
אם המסעדה מכבדת את עובדיה היא תתן את האוכל שלה בחינם בהפסקה לפחות חלק מהתפריט אבל מניסיון שיש לי יש מסעדות שמבקשות סכום סימלי ואף חצי מחיר מהמנות שזה הזוי בעיניי אבל רוב המסעדות זה בחינם.