3 תשובות
תכניסי את זה לסדר היום.
תזכרי שבבוקר צהריים וערב את צריכה לאכול ארוחה.
לגבי מים תיקחי איתך בקבוק כל הזמן פשוט ואז אוטומטית את תשתי יותר.
פאקינג להשקיע בעצמך זה הגוף שלך את צריכה לטפח אותו
אני לא ברמה כזו אבל גם התפתחו לי לאחרונה הרגלים כאלה, מים תעשי לך בקבוק דיי גדול כל היום תסתובבי איתו משעמם תשתי תשתי תשתי ותנסי לסדר ארוחות זה קצת מסובך כי התאבון אבל לפחות לאכול שתיי ארוחות מכילות ביום