10 תשובות
פשוט לשתות מים וזהו אם את לא רוצה למות
מים בטעמים ולערבב עם מים רגילים
אין על מים, זה טעם נרכש
תשתי מים, לא יזיק לך
תנסי לשים לך תזכורות של מים אפחלו לשים בתוך המים לימון ולשתות
להסתובב עם בקבוק מים
תתחילי ותתרגלי
לקנות בקבוק מגניב כזה או יפה שיגרום לך לרצות לשתות ממנו זה עוזר
אפילו הכוס הזאת עם המגסה והקש
תתבגרי מי לא אוהב מים
מים בטמים
להתרגל לטעם. אין ברירה את חייבת לשתות. את יכולה לנסות למצוא איזה סוג מים את אוהבת. מבר מים, מהברז, מים פושרים או קרים? או אם את אוהבת תה אז לשתות יותר תה. את יכולה גם לאכול יותר ירקות כי יש בהם מים