7 תשובות
טירה לא מסוכן אני מכירה ילדים בגילי שהולכים לשם לאכול שווארמה לכיף
כפר קאסם לא בטוחה
אבל קח בחשבון זה ערבים לך תדע מה יהיה שם עדיף לא לקחת סיכון
כפר קאסם לא בטוחה
אבל קח בחשבון זה ערבים לך תדע מה יהיה שם עדיף לא לקחת סיכון
טירה אני לא מכיר, אבל לכפאר קאסם הלכתי מלא עם כיפה וציצית והרוב שם סבבה
לא מומלץ
אני יודע שכפר קאסם בסדר
לא נראלי
אני שם הרבה ונראלי שזה לא מסוכן או משהו
אני שם הרבה ונראלי שזה לא מסוכן או משהו
תלך לאיפה שאתה רוצה אתה בעל הבית אני חייל נכנס לשם כמו גדול חלום שלי שיעשו משהו אני תמיד דרוך עם הנשק גם על אזרחי הם סתם פחדנים
אנונימי
טירה או טירת כרמל? כי הקיצור של טירת כרמל זה טירה חחח
באותו הנושא: