8 תשובות
לא ממש לא
לא מה
אנונימית
לא נכון
לא. אני אוהבת שמתייחסים עליי יפה ובסבלנות כי אני בן אדם פגיע
לא
כנראה הוא פגש רק ילדות
לא
אני לא אוהבת ככה
לא
אבל יש כאלו