8 תשובות
תקחי את זה בתור העלבה
שאם היית גבר היית חתיך.
זה אומר כנראה שאם היית בן היית חתיך
אולי את נראית גברית בהתנהגות ?
אנונימי
אולי את גבוהה? רחבה אולי?
זה אומר שאם היית גבר היית חתיך
שאם היית גבר היית חתיך
שיש לך פיצרים יפים ואם היית גבר היית חתיך מה קשה להבין
באותו הנושא: