8 תשובות
תקחי את זה בתור העלבה
שאם היית גבר היית חתיך.
זה אומר כנראה שאם היית בן היית חתיך
אולי את נראית גברית בהתנהגות ?
אנונימי
אולי את גבוהה? רחבה אולי?
זה אומר שאם היית גבר היית חתיך
שאם היית גבר היית חתיך
שיש לך פיצרים יפים ואם היית גבר היית חתיך מה קשה להבין