15 תשובות
רוץ על זה זה אולי הדבר הכי טוב שתעשה, ניסיון תעסוקתי צבאי בתחום הזה יפתח לך ימבה דלתות בתחום ה it ובכלל בהייטק באזרחות
שואל השאלה:
כן אבל השאלה היא אם בגלל שזה של מיטב אני מקבל כומתה ירוקה כמו במיטב או כומתה של תקשוב..?
לפי גוגל אגף התקשוב זה כומתה בצבע טורקיז
שואל השאלה:
אתה יודע במקרה גם את הצבע של הכומתה?
שואל השאלה:
אני לא בטוח שהבנתם - אני קיבלתי את התפקיד מנהל רשת של תקשוב אבל היא שייכת למיטב אז איך אני יכול לדעת מה הצבע של מיטב או תקשוב
אחי למי אכפת מהצבע, בלי שום קשר כנראה ירוק
^^
לדעתי מיטב.כי זה כעיקרון לפי שיוך ליחידה אם אתה תחת יחידת מיטב אז כומתת בקום ותג יחידה של מיטב
שואל השאלה:
איזה גרוע זה אני אראה כמו טירון
זה ייתן לך תפקיד באזרחות אם תרצה.
לדעתי התחום מעניין יחסית אבל זה כבר תלוי בך
אני גם בתקשוב אבל רכזת אמצעי תקשוב,עברתי לשם מפקידה בחיל כללי אז מבינה את התסביך ולדעתי יהיה לך תג יחידה של מיטב וכומתת בקום אם אתה משוייך ליחידת מיטב,אם לתקשוב תג יחידה תקשוב וכומתת תקשוב ממליצה לך לבדוק בשלישות אם רשום תקשוב או מיטב.בדקתי אם רשום לי חיל כללי או תקשוב וקיבלתי כומתה של תקשוב כי עידכנו שעברתי לתקשוב,היה רשום ביחידה תקשוב.
הייתי בבסיס נידח בצפון. לא עניין אותי לתקן לאנשים מחשבים ומדפסות, כל העניין הזה של התקשורת, דומיין, ip..
מי שמתגייס לתקשוב מקבל בבקום כומתת תקשוב, מחליפים כומתה רק אם מגיעים ליחידה עם צבע אחר
נגיד אם מגיעים למיטב שאין ליחידה כומתה מיוחדת והם עם בקום אתה נשאר עם כומתת תקשוב/אם מגיעים למחנה רב יחידתי אז גם נשארים עם כומתת תקשוב

אם מגיעים ליחידות שיש להם כומתה משלהם כמו שיריון וכאלה מחליפים את הצבע כומתה
אנונימי
הייתי מנהל רשת חצי שנה וזה לא עניין אותי בכלל. זה תפקיד טוב אם התחום מעניין אותך. אני חושב שתקבל כומתה של תקשוב.
שואל השאלה:
איפה אתה היית ולמה לא עניין אותך? ninja
שואל השאלה:
אני אמור להיות בתל השומר משוייך ליחידת מיטב, לפי מה שהבנתי בכל בסיס זה שונה מה שעושים לא? וגם רציתי לשאול אם עובדים בשישי שבת גם? איך זה עובד זה משמרות?