10 תשובות
תקשוב זו מילה גדולה, יש שם המון תפקידים
שואל השאלה:
מנהלת רשת אומרים לי שזה תפקיד טוב ואם לא אקבל אותו אז לסרב כי שאר התפקידים ישחירו אותי
מנהלת רשת אומרים לי שזה תפקיד טוב ואם לא אקבל אותו אז לסרב כי שאר התפקידים ישחירו אותי
אנונימית
שואל השאלה:
אני באמת לא מבינה איזה עוד תפקידים יש וזה למה אני לא מבינה למה הם ישחירו אותי אם לא אקבל מנהלת רשת
אני באמת לא מבינה איזה עוד תפקידים יש וזה למה אני לא מבינה למה הם ישחירו אותי אם לא אקבל מנהלת רשת
אנונימית
לא יודע למה אמרו לך את זה, יש שם עוד תפקידים טובים ויש גם תפקידים לא טובים. ואם תסר י לא בטוח גם שתקבלי תפקיד טוב
מה
אח שלי מנהל רשת וזה לא כזה טוב כמו שאומרים
זה כאילו מאוד מאוד תלוי בבסיס שבו תיהיי
אח שלי מנהל רשת וזה לא כזה טוב כמו שאומרים
זה כאילו מאוד מאוד תלוי בבסיס שבו תיהיי
אנונימית
שואל השאלה:
למה זה תלוי בבסיס שאהיה?
למה זה תלוי בבסיס שאהיה?
אנונימית
קודם כל קצת סדר:
יש תקשוב סייבר ותקשוב חיל הקשר.
תקשוב סייבר(תפקידי מיון)-תורם לאזרחות
תקשוב חיל הקשר (תקשוב כללי ללא מיון) חוץ ממנהל רשת (וגם זה יחסית גבולי) לא תורם באמת לאזרחות.
אני אנחש שאתה מדבר על חיל הקשר אז אגיד ככה:
כן התפקיד הכי סביר בחיל הקשר הוא מנהל רשת.
שאר התפקידים... לא משהו אבל לא כאלה נוראים.
אבל, מה שמשנה בפועל זה הבסיס והאנשים שמשרתים איתם.
גם כמנהל רשת אפשר להידפק זה הכל עניין של מה השיבוץ שתקבלי אחרי הטירונות והקורס.
וספוילר- זה נכון לגבי כמעט כל תפקיד בצהל.
הבעיה הספציפית בתקשוב זה שבהרבה בסיסים הם לא עושים הרבה עבודה מה שגורם להם לעשות הרבה תורנויות
יש תקשוב סייבר ותקשוב חיל הקשר.
תקשוב סייבר(תפקידי מיון)-תורם לאזרחות
תקשוב חיל הקשר (תקשוב כללי ללא מיון) חוץ ממנהל רשת (וגם זה יחסית גבולי) לא תורם באמת לאזרחות.
אני אנחש שאתה מדבר על חיל הקשר אז אגיד ככה:
כן התפקיד הכי סביר בחיל הקשר הוא מנהל רשת.
שאר התפקידים... לא משהו אבל לא כאלה נוראים.
אבל, מה שמשנה בפועל זה הבסיס והאנשים שמשרתים איתם.
גם כמנהל רשת אפשר להידפק זה הכל עניין של מה השיבוץ שתקבלי אחרי הטירונות והקורס.
וספוילר- זה נכון לגבי כמעט כל תפקיד בצהל.
הבעיה הספציפית בתקשוב זה שבהרבה בסיסים הם לא עושים הרבה עבודה מה שגורם להם לעשות הרבה תורנויות
שואל השאלה:
^עדיף לסרב אז בבקום?
^עדיף לסרב אז בבקום?
אנונימית
כי בכל בסדר זה קצת שונה לפי מה שידוע לי
איזה תפקיד
אנונימי
באותו הנושא: