5 תשובות
ב3 לא יהיו לך ציונים נמוכים
שואל השאלה:
ברור שכן אני ממש גרועה במתמטיקה
אנונימית
4 ציונים נמוכים
גם אם את מגרדת את העובר עדיף מ3 יח
חח כל פעם שאני רואה את המילה מתמטיקה אני קורא את זה במבטא רוסי
zyn
עדיף 4 בציונים נמוכים אם את מקבלת בממוצע עובר
באותו הנושא: