9 תשובות
הם לא הסכימו לזה ועד כמה שכואב לי שבחטופים עדיין שם אני שמח שהם לא הסכימו אם הם היו מסכימים זה היה הפסד שלנו זה היה נותן להם עוד זמן להכין עוד נשקים עד המתקפה הבאה
הלוואי שהייתי יכולה להגיד בשעה טובה- חבל שזה קרה שנתיים באיחור בזמן שהם עדיין חטופים
ביבי הפסיכופת לא יסכים להפסיק להפציץ בעזה
אנונימי
יהיה הסכם לא תהיה ברירה אז תרגעו רואי השחורות
יופי
סוף סוף
אה וואלה הם הסכימו איזה גמור אני
בואנה אני אחד השבורים אני חייב לעבוד על עצמי זה לא יכול להימשך ככה
לא אמרו שהם כבר הסכימו?
אחלה עסקה אבל מרגיש לי כמעט במאה אחוז שחמאס לא יסכים