8 תשובות
הלוואי שכן
כנראה שכן
הלוואי אמן
אני ממש מקווה
בגלל שהחליפו שמות ומצבים אני חושבת שכן (לפחות מקווה אמן שיחזרו כבר)
בעזרת השם
חושבת - לא
מקווה- כן
תאמת מקווה שאם תיהיה עסקה זה יהיה רק במצב שאנחנו נשארים בציר פילדלפי ולא נותנים להם מתנות שיעזרו להם נגדנו כי אם כן מה סתם נלחמנו? סתם חברים שלי נהרגו? סתם נפצענו? למה חיים של חטוף שווה יותר מחיים של חייל? או משל אזרחים בעוטף?
אסור לנו להסכים לעסקה מופקרת!!