11 תשובות
תלוי בגיל, בגילנו רק הדייטים הראשונים
מגיל עשרים נראה לי לרוב הגבר ישלם
אם יוצאים מנקודת הנחה פוסטמודרנית לפיה אין להבדיל מבחינה תרבותית בין גברים לנשים - אין שום סיבה שהגבר הוא זה שישלם.
ואם לא יוצאים מנקודת הנחה כזו, צפויה פגיעה באישה.
קודם כל יש בנות שלא רוצות להרגיש שהן חייבות לך כי שילמת עליהן בנוסף אני אישית תמיד מציע לשלם כי זה הדבר הנחמד לעשות בנוסף יש בנים שיוצאים להרבה דייטים או לא חשים מחויבות מסוימת לשלם על הבחורה שהם יוצאים איתה זה מאוד תלוי בנאדם
בדייטים ראשונים מקובל שהגבר ישלם וגם אני חושבת ככה, אבל כשנכנסים למשהו רציני אני לא רואה בעיה שיעשו חצי חצי או שאפילו האישה תשלם (ולא רק על דייטים)
לא הכל חייב לצאת מהכיס של הגבר
זה תלוי בבחורה, אבל יש כאלה שחינכו אותם לא לקחת מאחרים כסף וזה בסדר גמור ולפעמים טוב. צריך ללמוד אותה ולראות אם היא רוצה שתעשה את זה ומתי ירגיש לה יותר נוח לשחרר ושאתה תשלם לבד
אנונימית
לא מבינה מה הבעיה בחצי חצי, מרגיש שווה
שואל השאלה:
לא מרגיש לי נכון לתת לה לשלם על עצמה, היא משקיעה :מתאפרת עושה לק טיפוח וכו' ואז להתחשבן על עוד 100/200 שקל מרגיש מביך
בעיניי הגבר,כל אחד חושב אחרת אבל לא נורא יותר טוב שהיא לא הסכימה אתה יכול להבין כבר מעכשיו שאתם לא מתאימים
שואל השאלה:
למה לא מתאימים?
הערכים שלכם שונים וזה לא בהכרח אומר שאתם לא מתאימים שכ פשוט אומר שאתם לא מסכימים על זה ואחד יצטרך להתפשר על העקרונות שלו
אני מניחה שלא,כי זה לא סתם הפעולה זה מראה על ערכים ועל הדרך בה היא חושבת