5 תשובות
יש כאלה שאומרים הרוב יגידו
אנונימי
שואל השאלה:
בנות לא יטרידו גבר ^^^
בנות לא יטרידו גבר ^^^
אנונימי
אתה אומר את זה כי לא הטרידו אותך
משדרים לו את זה עם העיניים או מטרידים אותו תלוי את מי אתה שואל
תלוי מי תלוי מתי ולמה
זה שלא אמרו לא אומר שאתה לא חתיך
זה שלא אמרו לא אומר שאתה לא חתיך
באותו הנושא: