5 תשובות
כי כולם פה חילונים אבל אפחד פה לא יודע כלום חרדים
כי כולם פה שמאלנים שבטוחים שכשהם עושים כל דבר זה בסדר אבל לאף אחד אחר אסור
כי השמאל מפגינים 24/7 וכולם רגילים לזה כבר ועכשיו פתאום יש הפגנה גדולה של חרדים אז כולם מדברים על זה
לא נכון
גם על הפגנות של שמאלנים יש פה מלא שאלות
"שמאלנים" אני כבר יודע מה העמדה שלך מזה.
אבל בסדר גמור, אני אגיב (ולא, אני לא מביע את עמדתי הפוליטית כאן).
יש הבדל בין להפגין מטעם חופש הביטוי על דברים שלדעתך צריך להפגין ואת לא מסכימה איתם לבין באופן גלוי לומר:
לא אכפת לי מה החוק במדינה אומר, לא אכפת לי שחילונים מקריבים את חייהם, אני לא אתגייס כי אני לא רוצה.
אז כן, זה מעורר יותר תגובה מהציבור.
אנונימי