10 תשובות
כן אפשר
אני גם התלוננתי
לא נראלי אפשר להתלונן אבל בואנה השקעתי מה מוחקים את השאלה זאת שאלה הגיונית לגמרי
הגדרות ויצירת קשר
אם תשלח הודעה למערכת סטיפס הם כנראה לא יענו ועדיף ביצירת קשר
או יצירת קשר
או לשלוח הודעה למערכת סטיפס
שואל השאלה:
איך מתלוננים?
שואל השאלה:
כן זבאלות עוד כמה שניות גם זה נמחק
נמחקה לך השאלה על הנס הכי גדול שקרה לכם? כי הרגע כתבתי נאום שם וזה מבאס
כן
צור קשר וזה מגיע לבעלי האתר
לפי שיקול דעתם הם יחזרו אליך/ימשיכו טיפול וכדומה
אנונימי
יש כאלו עם תסביך אלוהים,
זה ככה גם עם מודים ברדיט