7 תשובות
את כן וזה לא עניין של טעם זה האנרגיה שאת משדרת
זה בן יה טרול^
תתאר אולי אתה הטעם שלי אם זה מעודד
אנונימית
מי אמר
אולי כי אתה מכואר
אתה כן פשוט עדיין לא הגיעה האחת
אתה בטוח טעם של מישהי
איך הגעת למסקנה שזאת אף אחת
תחשוב על אחוז הנשים שאתה יכול להכיר לעומת אחוז הנשים שדיברת איתן
איך הגעת למסקנה שזאת אף אחת
תחשוב על אחוז הנשים שאתה יכול להכיר לעומת אחוז הנשים שדיברת איתן
באותו הנושא: