4 תשובות
מדריכה/ מפקדת על קורסים בבהד 20 (חיל הטנא) התפקיד זה די ללמד את החיילים בקורס כל מיני שיעורים
אני לא בתפקיד אבל אני כן מכירה אותו פחות או יותר אז אם יש לך שאלות אני אנסה לענות
אנונימית
שואל השאלה:
תודה, לפי מה שאת יודעת איך התפקיד?
תראי אני לא אשקר לך זה תפקיד לא קל
אני עשיתי קורס בבה"ד 20 וממש רציתי לצאת פיקוד אבל לא היו תקנים ואז כשהגעתי לסדיר ודיברתי עם המפקדים של הקורס ראיתי כמה התפקיד באמת קשה, לבה"ד 20 מגיעים לפעמים אנשים הזויים הרבה ערסים ובעיקר סרבנים אז זה יכול להיות מאתגר, את לרוב עובדת כל היום שזה יכול להיות מ6 ומשהו בבוקר עד אמצע הלילה, את צריכה לשבת ולהעביר חומר לא קל כמו פיזיקה ואלקטרוניקה לקורס שלם שיש סיכוי מאוד גדול שזה פעם ראשונה שהם לומדים דברים כאלה, אבל לי אישית זה גם היה נראה ממש כיף מהצד, הקורסים בבה"ד 20 לא הכי רציניים, אין הרבה דיסטאנס והיו המון הקפצות מצחיקות וראיתי שהמפקדים ממש נהנו למרות העומס,
זה נורא תלוי על איזה קורס את נופלת יש קורסים ממש מאתגרים אבל יש גם כאלה ממש סבבה אבל רוב האנשים שיצא לי לפגוש בתקופה שלי בבהד"ים היו מדהימים ואני גם יודעת שכל הסגל שם ממש חמודים הם טיפה מפגרים אבל נראים ממש אחלה
מבחינת סדר יום זה תלוי אם את מדריכה או מפקדת, כמפקדת את מן הסתם צריכה ללוות את החיילים שלך כל היום את עושה להם מסדרי חדר ומסדר כיתה כל יום ולוקחת אותם לכל הארוחות ואז בערב (לפחות בקורס שלי) עושים פעילות שזה דווקא היה ממש נחמד
בקיצור התפקיד לא קל אבל סך הכל לא נורא ויכול להיות יחסית כיף זה תלוי בגישה שלך
שוב מזכירה שאני לא הכי מבינה בתפקיד אבל כן ניסיתי לעזור במה שראיתי בתקופה שלי שם :)
אנונימית
שואל השאלה:
תודה רבהה