5 תשובות
אהה הבנתי, לי שלחו מיונים רק למשקית דוברות הלוואי והיו שולחים לי לרכזת רשתות חברתיות, אם את רוצה רק משקית דוברות אז כן לא היית צריכה לענות אבל תכלס מה יש לפספס? בכל מקרה מלאא בהצלחה
אנונימית
שואל השאלה:
לא זכור לך שבסוף המיונים ביקשו ממך לשלוח כתבה במייל במקרה?
לא זכור לך שבסוף המיונים ביקשו ממך לשלוח כתבה במייל במקרה?
שואל השאלה:
את ענית על השאלות של הרשתות חברתיות שאומרים לך לתת רעיונות לסטוריז ועשית את החלק שצריך לשלוח משנו במייל?
למרות שאת רוצה משקית דוברות
את ענית על השאלות של הרשתות חברתיות שאומרים לך לתת רעיונות לסטוריז ועשית את החלק שצריך לשלוח משנו במייל?
למרות שאת רוצה משקית דוברות
את יודעת גם כמה מתגייסים לתפקיד הזה כל מחזור גיוס? סתם מעניין אותי
אנונימית
אני עברתי את המיונים ואני מתגייסת לתפקיד עוד כמה חודשים, לדעתי היית צריכה לענות אבל אני לא בטוחה, אני זוכרת שבשלב א השאלון הזה היה מחולק לשני חלקים, על עצמך ושאלות על עיתונות, זה לקח לי לענות על הכל בסביבות 4 שעות, רק אם היה הוראה בפירוש שכתבו שלא חייב לענות אז לא חייב לענות אבל שוב אני לא בטוחה אולי שינו את זה מאז (עשיתי מיונים לפני חצי שנה)
אנונימית
באותו הנושא: