התחברות
הרשמה
יש לי ליחה בגרון ואני טיפה מצונן וטיפה מצונן ויש לי יובש בגרון ללכת לבית ספר?
12 בינואר 2026, 18:34
הצטננות
2 תשובות
לא תנוח בבית זה אחלה תירוץ לא ללכת איזה כמה ימים
אנונימית
תלך אתה לא תמות אם תלך ומקסימום תלך לרופא
.
..,':
באותו הנושא:
אני טיפה מצוננת וטיפה כואב לי הגרון
יש לי צרבת בגרון ואני מצוננת
שיטות נגד ליחה וכאבי גרון - מה לעשות כדי להתגבר על כאב גרון ועל קצת ליחה בגרון?
יש לי ליחה בגרון כי אני מצוננת איך להעלים את זה?
היום יש לי הופעה וחזרה לקראת הופעה ואני טיפה צרודה ועם ליחה בגרון מה לעשות??!!!
זה הגיוני שאני מצוננת וסתום לי האף ואני מרגישה כזה קצת יובש בגרון?
אני חולה ממש יש לי דלקת גרון ואני מצוננת יש לכם דרך להעביר כאבי גרון?
אני מצוננת ויש לי ליחה בגרון כל הזמן וזה מציק איך מעבירים את זה?
אם אני מצוננת ויש לי מלא ליחה בגרון זה לא מונע מהכדור שאני בולעת לעבור?
אני מצוננת טיפה ויבש לי הגרון, ישלי קורונה??
אני מצוננת ויש לי ליחה בגרון וגם ממש כואב לי הגרון ואני משתעלת כל הזמן ויש בלמעלה של הפה שלי מלא בלוטות קטנות ממש כאלה