6 תשובות
לא
דווקא חשבתי הפוך
הכל נהיה לקיצוני במספר השנים האחרונות, ימיין ושמאל כאחד
והשמאל נהיה ליותר קולני ביחס לנתח אחד מאוד ספציפי שלו
אותו דבר לגבי הימין
אנונימית
אני ממש לא מסכימה איתך, לדעתי קרה בדיוק ההפך. מאז השביעי באוקטובר המון אנשים דווקא 'התעוררו' והבינו שאין באמת עם מי לדבר בצד השני ואין דבר כזה שלום איתם.
אפילו שמאלנים שהיו הכי בעד לעזור להם וגרו בעוטף ראו את המציאות מול העיניים ושינו את הדעה שלהם. גם הרבה מהחטופים שחזרו דווקא התחזקו בדעות שלהם ומרגישים היום הרבה יותר ימין. הציבור לא עבר שמאל, הוא פשוט נהיה הרבה יותר מפוכח ומבין שאי אפשר לסמוך על אף אחד.
שמתי לב להפך
אנשים נהיו יותר ימנים בדעות האישיות שלהם אבל בגלל שכל האסונות שהובילו אותם לשנות את דעתם קרו תחת ממשלת "ימין על מלא" אין עוד למי להצביע שהוא יותר ימני אז מחפשים אלטרנטיבות בגוש ללא נתניהו, ובאותו זמן האנשים בגוש הזה זזו כולם ימינה.
אנונימית
ההפך
צריך להיות עיוור כדי להגיד שיש תנועה שמאלה בפוליטיקה בארץ וגם בעולם
אנונימי