11 תשובות
ראיתי כבר ששאלת את זה ולא עניתי וכנראה שלא ענו כי אין מה לענות ממש אף אחד לא יודע אם את רוצה תפקיד שהוא יותר קרבי יותר אינטנסיבי או תפקיד שמשתמשים בו במוח או אולי תפקיד שזה לשבת לא לעשות כלום זה רק בחירה שלך אבל בסוף כנראה יהיה לך טוב במה שיצא לך
יש להם באתר תפקידים אני חושב. תסתכלי ותראי מה באלך
את רוצה גם חוויה של צבא, גם יציאות טובות וגם תפקיד מועיל?
גברת, זה בדיוק מה שנקרא תצפי.
יציאות ממש סבבה (במקרה הגרוע 11:3 שזה יציאות אחלה), חוויה של צבא אחושרמוטה, ואחד התפקידים המועילים ביותר שיש, פיסית אי אפשר בלעדיו.
שואל השאלה:
שלחתי שוב כדי שאולי יענו שוב :)
ואם לא יודעים בכל זאת אפשר לענות משהו לדעתם^^^
אנונימית
שואל השאלה:
^^ גם ניסיתי באתר אבל חשבתי גם לשאול אנשים שגם יוכלו להמליץ
אנונימית
שואל השאלה:
^^כן אבל הקטע שאני לא רוצה תצפי כי ההורים שלי גם פחות בעד
אנונימית
^^^^ 11/3 זה יציאות אחלה? באיזה עולם?
^^אז ההורים שלך או טיפשים או מונעים מסטיגמות.
תצפי תפקיד אש.

^כן, 11/3 יציאות אחלה. היציאות הכי טובות שאפשר לקבל בתפקידים מבצעיים.
^זה לא אחלה בכלל, אל תגיד דברים סתם. זה להיות שבועיים בבסיס ואז 3 ימים בבית. יותר נכון יום אחד כי חוזרים מאוחר בחמישי וישנים כל שישי כמעט. בתור אחד שעשה 11/3 במשך שנה זה היה סבל. הזמן בבסיס מרגיש כמו נצח ובבית זה נגמר תוך שנייה. לא חושב שזה מה שהיא מחפשת.
מי אמר לך שזה הכי טוב בתפקידים מבצעיים אני בתפקיד מבצעי ואני עושה 8/6 וזה היה גם שבוע שבוע לפני חצי שנה
שואל השאלה:
^^^ הלו הלו אל תדבר על ההורים שלי שלך טיפשים תרגע
אנונימית