4 תשובות
יש נשים שלא מרגישות בנוח, בסוף זו פעולה שיש בה קצת אינטימיות מבחינת קירבה ומגע בפנים.
יכול להיות גם מטעמי דת, יש הרבה שומרות נגיעה שמתעסקות בתחומים האלה ויכול להיות בגלל שהן נשואות ומרגישות עם זה לא בנוח.
לגיטימי. יש גם הרבה שכן מקבלות גברים דווקא.
יכול להיות גם מטעמי דת, יש הרבה שומרות נגיעה שמתעסקות בתחומים האלה ויכול להיות בגלל שהן נשואות ומרגישות עם זה לא בנוח.
לגיטימי. יש גם הרבה שכן מקבלות גברים דווקא.
אולי הן נשואות ובעלן לא מסכים לקבל גברים
אנונימית
שואל השאלה:
מה יש להרגיש לא בנוח
מה יש להרגיש לא בנוח
אנונימי
אולי הם מרגישות לא בנוח
באותו הנושא: