7 תשובות
כן.
כן כל כך
וואלה לא קרה לי אף פעם, אז אין לי מושג
לא, זה גורם לי להתקרב אליהם
אבל אני מניחה שגם תלוי מי זה
לא בהכרח יחס חיובי, אבל אני לפעמים מאוד לא רוצה יחס, בכללי. ויחס חיובי מאנשים הוא לפעמים יותר "מעיק" כי קשה לצאת ממנו.
ממש לא להפך