7 תשובות
הכי כדאי לצום כמה שעות ואז לאכול ארוחה עם הרבה ביצים וכו
שואל השאלה:
אם אני לא אוכל אני לא מסוגל להתרכז בשיעור
אם אני לא אוכל אני לא מסוגל להתרכז בשיעור
אנונימי
אני מביאה לבית ספר לחם (מחמצת) עם חביתה וירקות ופירות בצהרים ובערב בדרך כלל בשרי
אז לפני
לא נכון לא כדאי לצום כדאי ארוחות מסודרות אבל כדאי לא לאכול על הבוקר וחכות ל ארוחת 10 עם זה קשה זה רק בהתחלה ואז זה נהפך להרגל
אני תמיד פותח את הבוקר עם קפה ומשהו טעים בצד
ואז הייתי לוקחת לבית ספר כריך עם קוטג' וחביתה
ומשתדלת להקפיד על חלבון ברוב היום
ואז הייתי לוקחת לבית ספר כריך עם קוטג' וחביתה
ומשתדלת להקפיד על חלבון ברוב היום
לא מתאמנת מי יודע מה בנתיים עושה יותר אימוני כוח מהיוטיוב שכיפים עד שאני אמצא מאמנת אז אם זה עדיין נחשב בבית ספר אני לוקחת לפעמים לחם כוסמין כי מצאתי רק סוג אחד עם רכיבים בסדר,קופסאת קוטג וירקות ולפעמים בננה עם חביתה או ביצים קשות וירקות אבל לפעמים דברים אחרים
אנונימית
באותו הנושא: