11 תשובות
מי שנפגע מזה זה אנשים עם אינטליגנציה רגשית נמוכה
אני חושבת שזה גם נובע מזה שהרבה אנשים עושים רומנטיזציה למחלות נפשיות שונות, כי הם מעולם לא פגשו אותן במציאות.
אז במוח שלהם זה שונה מאיך שזה באמת.
אז במוח שלהם זה שונה מאיך שזה באמת.
אנונימית
תפיסה ילדותית פשוט
לא נכנסים למקום שאתה לא יכול להתמודד איתו גם אם זה לא נעים
לא נכנסים למקום שאתה לא יכול להתמודד איתו גם אם זה לא נעים
לא בהכרח תפיסה ילדותית, יש הפרעות נפשיות שבאמת קשה להכיל ולהתמודד איתם.
אני יצאתי עם כמה מתמודדות נפש שאמרו שהן מאוזנות עם הכדורים וטיפולים אבל כל פעם שהייתה החמרה זה היה גיהנום, לא כולם בנויים להתמודד עם הדברים האלה
אני יצאתי עם כמה מתמודדות נפש שאמרו שהן מאוזנות עם הכדורים וטיפולים אבל כל פעם שהייתה החמרה זה היה גיהנום, לא כולם בנויים להתמודד עם הדברים האלה
^ תפיסה ילדותית בעייני להפגע אם מישהו לא מוכן להכנס לזוגיות עם מתמודד נפש
צריך לדעת עם אתה מסוגל מראש להיכנס לסיטואציה כזאת בסופו של דבר גם גמישות יתר זה מחלה נפשית וגם אוטיזם.
אתה צריך לדעת מה אתה יכול לקבל ומה לא יש כל מיני סוגים של דיכאון ויש דיכאון שאתה אפילו לא רואה על הבן אדם הכל תלוי בך ואת אתה מוכן לקבל הכל ליבכות על זה, זה מיותר כי זה חלק מהבן אדם
אתה צריך לדעת מה אתה יכול לקבל ומה לא יש כל מיני סוגים של דיכאון ויש דיכאון שאתה אפילו לא רואה על הבן אדם הכל תלוי בך ואת אתה מוכן לקבל הכל ליבכות על זה, זה מיותר כי זה חלק מהבן אדם
אני יכולה להבין את הרצון לא להיכנס לזוגיות עם אנשים בעלי הפרעות נפשיות כי זה באמת דבר כבד לסחוב, מצד שני אני גם יכולה להבין את האנשים עם ההפרעות הנפשיות שמרגישים פגועים מזה כי בסופו של דבר כולם רוצים להיות נאהבים.
בסוף רובם יוצאים עם אנשים עם בעיות נפשיות גרועות יותר
אנונימית
בכנות, בתור אחת שסובלת מדיכאון, לא הייתי יוצאת עם אדם שלא חווה משהו דומה. אם לא חווית דיכאון, לא תדע מה זה באמת. ואני מחפשת מישהו שיבין אותי בימים הגרועים שלי.
אז זה די הדדי
אז זה די הדדי
אנונימית
יש דיכאון ויש דיכאון, אני גם מתמודד נפש בעצמי ואני יכול להגיד בביטחון שלא הייתי יוצא עם מישהי שיש לה דיכאון קשה, זה בלתי נסבל ואני אומר את זה דווקא כי אני הייתי כזה, האקסית שלי סבלה בתקופה שהיה לי דיכאון קשה
אני עצמי מתמודדת עם דיכאון קליני.
בחיים לא אכנס לזוגיות לפני שאבהיר לבן אדם מולי את המצב, זה לא קל, כן לפעמים יש קווץ' בלב כשמסרבים. אבל זה מובן, לא כולם בנויים להתמודדות הזאת וזה בסדר, אף אחד לא אשם במחלה הנפשית שלי 3>
בחיים לא אכנס לזוגיות לפני שאבהיר לבן אדם מולי את המצב, זה לא קל, כן לפעמים יש קווץ' בלב כשמסרבים. אבל זה מובן, לא כולם בנויים להתמודדות הזאת וזה בסדר, אף אחד לא אשם במחלה הנפשית שלי 3>
אנונימית
באותו הנושא: