13 תשובות
אני נפלתי בבגרות דיי
את יכולה לנסות
שואל השאלה:
^כמה?
^כמה?
שואל השאלה:
מה לכתוב
מה לכתוב
לפחות זה הוריד לך פחות ממה ש60 היה מוריד
ותגשי למועד ב תשפרי כמה שתוכלי
ותגשי למועד ב תשפרי כמה שתוכלי
שואל השאלה:
כן אבל בא לי לכתוב למורה למתמטיקה על זה משהו
כן אבל בא לי לכתוב למורה למתמטיקה על זה משהו
אני קיבלתי 54 בבגרות אבל יצאתי עם 71 סופי
תכתבי לה כזה היי המורה מה קורה קיבלנו ציונים היום לבגרויות ורציתי לעדכן אותך שריבלתי 73 בבגרות במתמטיקה
אה שיאו חשבתי בגרות בלשון
שואל השאלה:
^אני כבר סיימתי לשון ביא
^אני כבר סיימתי לשון ביא
כנראה התלבלתי,לא ישנתי טוב...
לא רלוונטי
לא ישנו לך מגן אז אין לך למה לשלוח לה הודעה וגם היא תראה בעצמה
לא ישנו לך מגן אז אין לך למה לשלוח לה הודעה וגם היא תראה בעצמה
אני לא חושב שמכתב למורה יועיל.
מורים הם לא מלאכים, ובלתי אפשרי לנבא ציונים במדוייק.
הם מעריכים ע"ס הישגי התלמיד.
ובמתמטיקה במיוחד - הפערים בין המגן לבגרות הם גדולים, לעתים עשרות נקודות, כאשר ברוב רובם של המקרים המגן דווקא גבוה מציון הבגרות.
פשוט תשקיעי ותגשי שוב.
אין טעם להתנצח עם המורה, היא לא אשמה בכלום
מורים הם לא מלאכים, ובלתי אפשרי לנבא ציונים במדוייק.
הם מעריכים ע"ס הישגי התלמיד.
ובמתמטיקה במיוחד - הפערים בין המגן לבגרות הם גדולים, לעתים עשרות נקודות, כאשר ברוב רובם של המקרים המגן דווקא גבוה מציון הבגרות.
פשוט תשקיעי ותגשי שוב.
אין טעם להתנצח עם המורה, היא לא אשמה בכלום
באותו הנושא: