45 תשובות
על החבר
תוותרי עליו
על החבר
מה??? תזרקי אותו
למה את נותנת לו להביע דעה על העתיד שאת רוצה בשביל?
arb
עליו? מן הסתם מי שואל אותו
זה שהוא חלק מהחיים שלך לא אומר שיש לו בחירה בהם
בן זוג צריך לתמוך בשאיפות וברצונות שלך
רגע רגע . למה לוותר עליו ככה? אנחנו לא יודעים מה יש ביניכם. כמה זמן אתם יחד . את אוהבת אותו ? הוא אותך? כמה אתם חשובים אחד לשני?
למה הוא מתנגד לקרבי?
סתם ככה "תזרקי אותו?" בלי שניה לחשוב מה הלאה?
שואל השאלה:
שמונה חודשים, אוהבים מתנגד לקרבי כי הוא בטוח שאני אמות שם.. וכי הוא טוען שלא נראה אחד את השנייה אבל הוא רוצה לחתום קבע לשלוש שנים אז זה לא פייר בשבילי לוותר על השירות שלי בשבילו
אנונימית
בו זוג לא חייב אוטו אטית לתמוך ברצינות שלה רק כי אתם אמרתם.. לפעמים יש הגיון בלעצור ולישוב עוד פעם על מה שמתכוונים להחליט
תשמעי אחד שאת חשובה לו, ולא מוכן לאבד אותך...
אם את בקלות זורקת אותו... וואלה, את לא שווה את הדאגה הזו שלו .
ותביני שאני כולי בעד להלחם על המדינה וגם למות למענה .
אבל כאן... כאן זה לפני הכל הקטע ביניכם. עוד לפני המדינה ואהבה למדינה.
תדברו על זה. תמצאו דרך לדבר על זה .
שואל השאלה:
את רק לפני הצבא. תעזבי אותו תעשי מה ש*את* רוצה ותמצאי מישהו שיתמוך בך.
אנונימית
^לא הבנתי רשמת תשובה לעצמך רק באנונימי? חחח
אנונימי
אני חושבת שאולי הוא יש סיבה מאחורי זה שהוא מתנגד לזה
תוותרי עליו אחותי
שומעת הוא לא אמור להיפרד ממך בגלל זה..
למה הוא לא רוצה שתלכי לקרבי?
אנונימי
^ כי הוא מפחד שהיא תמות
שואל השאלה:
^^^^^ לא אני כתבתי את לא התחברתי לסטיפס הצילו
אנונימית
על החבר
^^^^^^^^^ניסיון יפה.

לשאלתך, אני חושב שזה בחירתך, אבל, מה שאת רשמת בתשובות זאת סיבה מובנת מהצד שלו, עצם זה שרשמת שהוא מפחד שתאבדי את החיים בקרבי מראה שהוא דואג לך ואוהב אותך,
כי יכול להיות שבאמת לא תיפגשו מספיק זמן כששניכם תהיו בקרבי ובשבילך קרבי יהיה יותר משמעותי ומסוכן, אז אני באמת חושב שאת צריכה לשקול את הבחירה הזאת ביחד איתו, כי הגישה שרשמת לעצמך מאנונימית כדי להעמיד פנים שזאת מישהי אחרת היא לא אחראית, זוגיות היא דאגה אחת כלפי השניה.
אני החבר ואני רוצה לאמר שאני לא הולך לקרבי אני מכוון למודיעין ואם ב עה אצליח להגיע כנראה שאצטרך לחתום קבע אבל מודיעין וקרבי זה שונה לגמרי במיוחד שאחרי שיוצאים לאזרחי זה תורם כלכך הידע שאתה צובר שם
אנונימי
אני חייבת לומר שמרגיש לי פה סדרת דרמה טורקית
אם אני הייתי במקומך הייתי מסבירה לו שעם כל האהבה שיש לי אליו זה משו שחשוב לי וזאת אני, ואם הוא לא מוכן לקבל אותי ככה כנראה שאנחנו לא מתאימים.
אם תיפרדו אחרי שנה נגיד? אז מה כל זה היה שווה אם ויתרת על החלומות שלך וגם לא קיבלת אותו?
הלוואי עליי בת זוג כמו הבן זוג שלך.
הוא דואג לך,עד כדי כך,זה גבר.
תעשי מה שאת רוצה,אבל ,זה גבר טוב,ממש טוב.
הוא דואג לך מאוד כי הוא אוהב אותך, זה לא שהוא לא תומך, הוא פשוט בחרדה שיקרה לך משהו ויש הבדל עצום ומשמעותי בין 'לא תומך' לבין דואג מאוד מרוב שהוא אוהב.
זאת סיבה לגמרי מובנת מצידו לדאוג לך, דברי איתו ותגידי לו שזה חשוב לך ושהוא חשוב לך גם. אני חושבת שאת צריכה להתרכז במה שיעשה לך טוב, ואם הוא בוחר להפרד זאת הבחירה שלו, אבל תבהירי לו שלך זה לא משנה, כי זאת הבחירה שלך והוא לא יכול לשנות אותה
אם כמה שזה כואב, זה איך את מוציאה שנתיים שלמות מהחיים שלך, זה חשוב שתעשי בשנתיים האלה מה שיעניין אותך ויעביר לך בטוב ותצאי מזה בטוב, לדעתי זה יותר משמעותי אם הוא מוכן ככה לוותר עלייך, אם כל הדאגה המובנת שלו.
תמשיכי לנסות לדבר איתו ולשכנע אותו שזה בסדר, אבל אם זה לא יצליח אז אין מה לעשות, שימי את עצמך קודם
תדברי איתו ותסבירי לו שזה מה שבחרת בצבא
חבר אפשר להשיג חדש, שירות בצבא זה פעם בחיים
על החבר חדמש
למה שהוא יחתום קבע וישרת איפה שהוא רוצה אבל את לא?
מי הוא בכלל תגידי לי את אמיתית שאת שוקלת את דבריו אפילו?? להפרד.
אנונימית
אם הגעת למצב שאת שואלת את עצמך זה או הוא או השירות שלי התשובה כבר שם זוגיות טובה ובריאה אמורה להיות הרוח גבית שלך לא המשקולת שמושכת אותך למטה וגורמת לך לוותר על השאיפות שלך מי שאוהב אותך באמת יחכה לך בבית עם דמעות של גאווה בעיניים כשתחזרי עם הבוץ והמדים ולא יציב לך אולטימטום שגורם לך להרגיש חנוקה !!

אנחנו חיות בתקופה שבה להגן על המדינה זה לא סתם סיסמה זו השליחות הכי גדולה שיש ללכת ללוחמה זה אומר לעשות משהו שהוא גדול ממך זה לבנות את האופי שלך להכיר חברות לחיים ולדעת שאת חלק מהביטחון של כולנו זה משהו שילווה אותך כל החיים תחושת הסיפוק הזאת ששום דייט או קשר בגיל הזה לא יכולים לתת לך !!

גברים באים והולכים במיוחד בגילנו אם הוא לא מסוגל להכיל את זה שאת רוצה לתרום ולהיות הכי קרבית שיש כנראה שהוא לא האחד שמתאים ללוחמת שאת הולכת להיות אל תוותרי על החלום שלך ועל הזכות שלך להגן על הבית בשביל אף אחד !!

לכי עם הלב שלך לכי לצבא תני בראש ותאמיני לי את תודי לעצמך על זה כל בוקר כשתסתכלי במראה במדים אני כאן איתך בכל החלטה אבל את יודעת מה דעתי המדינה צריכה אותך והבחור אם הוא לא תומך הוא פשוט לא רלוונטי ??

אוהבת אותך ומאמינה בך הכי בעולם !! ❤ תמיד פה לכל פריקה או התלבטות
לוותר על החבר
אם הוא מוכן לוותר עליך בקלות כזאת למה שאת לא תוותרי עליו באותה קלות
בגלל צבא את רוצה להרוס זוגיות? אם לא היו מדינות בעולם היה שלום.
אנונימי
על חבר שלך
אם הוא מוכן לוותר עלייך ככ בקלות לא מגיע לך אותו אחותי
על החבר
על החבר
אם ככה הוא מעריך אותך למה שתשארי איתו
זה לא עניין של קרבי לא קרבי
זו העובדה שהוא אומר לך שהוא ייפרד ממך רק בגלל שאת מחליטה החלטה לגיטימית בחיים שלך
עליו
על קרבי, אולי הוא פשוט מודאג שתהרגי
אני אוהב אותה אבל נפרדנו כי אני בקרבי
על היצור
עליו בדוק אל תוותרי על מה שאת רוצה לעשות