7 תשובות
m
אני אומרת קחי m, אני אוהבת את הריג'וי
יש בהם הרבה פירות ולכן גם הרבה סוכר, אז לא כדאי לשתות הרבה בתדירות גבוהה. אבל אם כבר הייתי קונה אז l כי זו תוספת די קטנה במחיר בהשוואה לפער בגדלים.
אממ משתלם יותר l אבל בריאותי תלוי מה את לוקחת אם זה עכשיו מים תפוזים אז l אם משהו לא ככ בריא אז m
יש בזה הרבה סוכר אז עדיף m
ולדעתי הכי טוב לעשות את הdiy זה בתחתית התפריט את יכולה לשים מה שבא לך לי יש מתכון קבוע נדיר