7 תשובות
m
אני אומרת קחי m, אני אוהבת את הריג'וי
יש בהם הרבה פירות ולכן גם הרבה סוכר, אז לא כדאי לשתות הרבה בתדירות גבוהה. אבל אם כבר הייתי קונה אז l כי זו תוספת די קטנה במחיר בהשוואה לפער בגדלים.
אממ משתלם יותר l אבל בריאותי תלוי מה את לוקחת אם זה עכשיו מים תפוזים אז l אם משהו לא ככ בריא אז m
יש בזה הרבה סוכר אז עדיף m
ולדעתי הכי טוב לעשות את הdiy זה בתחתית התפריט את יכולה לשים מה שבא לך לי יש מתכון קבוע נדיר
ולדעתי הכי טוב לעשות את הdiy זה בתחתית התפריט את יכולה לשים מה שבא לך לי יש מתכון קבוע נדיר
באותו הנושא: