10 תשובות
זה 2 יותר מדי..
לשאלתך זה הרבה
לשאלתך זה הרבה
זה המון
זה יותר מידי
שואל השאלה:
זה לא על עצמי רק רציתי לדעת שאני לא הבעיה כי חברות שלי לא מבינות למה אני חושבת שזה לא נכון להתנהל ככה.
בע"ה אני בזוגיות בריאה כבר 6 וחצי חודשים.
זה לא על עצמי רק רציתי לדעת שאני לא הבעיה כי חברות שלי לא מבינות למה אני חושבת שזה לא נכון להתנהל ככה.
בע"ה אני בזוגיות בריאה כבר 6 וחצי חודשים.
אנונימית
זה לא עניינך כאילו..
אנונימית
שואל השאלה:
חיים שלי לא התערבתי לה בחיים ולא אמרתי לה רק רציתי לשמוע דעות של אנשים והתעניינתי אמא
חיים שלי לא התערבתי לה בחיים ולא אמרתי לה רק רציתי לשמוע דעות של אנשים והתעניינתי אמא
אנונימית
דבר ראשון - אל תקראי לי חיים שלי, תודה.
שתיים - עצם העובדה שאת דיברת על זה עם חברות שלך (במטרה להוציא אותה רע), ואת גם שאלת את זה כאן אומר שאת מתערבת במשהו שהוא לא עניינך
שתיים - עצם העובדה שאת דיברת על זה עם חברות שלך (במטרה להוציא אותה רע), ואת גם שאלת את זה כאן אומר שאת מתערבת במשהו שהוא לא עניינך
אנונימית
שואל השאלה:
לא התערבתי רציתי לשמוע דעות מה-
לא התערבתי רציתי לשמוע דעות מה-
אנונימית
דעות על מה אבל זה לא עניינך
אנונימית
שואל השאלה:
למה באתי אליה עכשיו ואמרתי לה מה זה מה את עושה? ממש לא. רק שאלתי כדי לראות דעות של אנשים על סיטואציה כזו וזהו לא הבנתי איפה אני הבעיה.
גם לא באתי וחשפתי עכשיו מי זו וירדתי עלייה, דיברתי על הסיטואציה בכלליות וזהו
למה באתי אליה עכשיו ואמרתי לה מה זה מה את עושה? ממש לא. רק שאלתי כדי לראות דעות של אנשים על סיטואציה כזו וזהו לא הבנתי איפה אני הבעיה.
גם לא באתי וחשפתי עכשיו מי זו וירדתי עלייה, דיברתי על הסיטואציה בכלליות וזהו
אנונימית
באותו הנושא: