9 תשובות
כן הרבה מרגישים ששכחו ממנה וזה באמת עצוב
אבל עדיין יש חקירה וחיפושים פשוט פחות מדברים על זה בתקשורת
כי אין מה לעשות
המשטרה לא מגדירה אותה כחטופה, היא מגדירה אותה כנעדרת. זאת שורש הבעיה.
שואל השאלה:
מה זאת אומרת אי אפשר לעשות כלום ? היא נחטפה בגדרות המדינה ,וגם חטופים שהיו בעזה הצליחו להחזיר אותם למרות שהיום באופן חוקי עזה עדיין לא חזרה להיות שלנו אבל הבנת^^
תכלס אין חדש בפרשה הזאת, גם בפרשיות האחרות אין חדש.. זה פשוט מטורף.
חדשות עובדות בצורה הזאת, מה שמעניין וחדש נמצא בכותרות, מה שלא - לא.
אבל זה עצוב, זה פשוט נורא ולא נתפס שיש כאלה מקרים במדינה שלנו.
הקמפיין להחזרת היימנוט נכשל. המשטרה התעוררה מאוחר מדי
כך שאפילו היחידה המתקדמת והמקצועית ביותר שלה (להב 433 אליה הועבר התיק)
אינה מצליחה, כרגע, לפתור את התיק.
אין לנו הרבה מה לעשות.
מה הקשר החטופים מההתחלה ידעו שהם אצל החמאס והחמאס גם רצה לסגור איתנו עסקה היימנוט אף אחד לא יודע בכלל איפה היא ואם היא חיה בכלל
אני רוצה להאמין שאהיא בחיים אבל כנראה שהיא לא אם עד עכשיו לא מצאו אותה
שואל השאלה:
אבל הם לא ידעו איפה בדיוק בחמאס כמו שאנחנו לא יודעים איפה בדיוק בישראל אבל אם אתה אומר שהם ידעו איפה בדיוק בחמאס למה הם לא יודעים איפה הילדה הקטנה במדינה ישראל?