10 תשובות
תנסי לקנות אוליי חזייה שיותר נותנת תמיכה בחזה ואוליי תפחיתי פעילות גופנית קשה לתקופה מסויימת עד שהגוף יתאזן
לדעתי להתייעץ עם רופא שייתן לך משכך כאבים כלשהו. זה כנראה כאבי גדילה הגוף שלך מתפתח מחדש ואין איך להימנע מזה יותר מדי
תתחילי מהליכות רק ותיקני חזיה גדולה יותר זה חלק מההחלמה מאנורקסיה (מדברת מניסיון)
תנסי אולי חזיות עם תמיכה או אפילו חזיות ספורט. אמור לעזור
קודם כל מדהימה וגיבורה שאת. ויש מצב שהגוף חוזר לעצמו מבחינת הורמונים וזה וזה כאבי גדילה? בת כמה את?
שואל השאלה:
אני 18
אנונימית
אז הגיוני שזה כאבי גדילה אם את כמה שנים היית במחלה
שואל השאלה:
ישמצב כן אוף
אנונימית
תקשיבי זו תקופה אבל זה יעבור אני מבטיחה ואת כל כך אלופה שאת בהחלמה ושאת יוצאת מזה אני גאה בך ברמות
שואל השאלה:
תודהה אמןן❤❤
אנונימית