2 תשובות
השאלה מה זה אומר להיות "מאפריקה". ברור שגנטית והיסטורית השורשים שלהם הם אפריקאים. אבל מבחינת תחושת הזדהות אין להם שום דבר כזה לאפריקה. הם מרגישים אמריקאים לכל דבר, הם חיים באמריקה כבר מאות שנים רצוף וזו התרבות שלהם.
כי הם עצמם לא נולדו באפריקה והתרבות והשפה שלהם אינה אפריקאית.
העולם מורכב מאנשים שחיים במקומות שהם לא נולדו בהם והם קוראים להם בית, האמריקאים למשל הם ברובם מתיישבים בריטים שהגיעו למקום, והבריטים הם בעצמם שילוב בין קלטים, גרמאנים (אנגלו סקסונים ונורדים בעיקר) ונורמנים עם ערים ותרבות רומית.
זה כך בכל מקום, בפועל התרבות והאדמה לא קשורות לגנטיקה.
העולם מורכב מאנשים שחיים במקומות שהם לא נולדו בהם והם קוראים להם בית, האמריקאים למשל הם ברובם מתיישבים בריטים שהגיעו למקום, והבריטים הם בעצמם שילוב בין קלטים, גרמאנים (אנגלו סקסונים ונורדים בעיקר) ונורמנים עם ערים ותרבות רומית.
זה כך בכל מקום, בפועל התרבות והאדמה לא קשורות לגנטיקה.
באותו הנושא: