4 תשובות
מבין את זה. הייתי מוציא הרבה כסף על סקינים בליג.
אין בעיה כל עוד זה לא מפריע למשהו אחר
שבאלך לקנות או אוכל
זה להנאה במשחק שמעביר את הזמן
שבאלך לקנות או אוכל
זה להנאה במשחק שמעביר את הזמן
אם יש כסף אז סבבה. כל עוד זה לא כל חשבון משהו אמיתי שבאמת צריך בחיים.
זה תלוי
סקינים לא נותן כלום במשחק ובחיים זה לא עוזר או גורע מהאקספיריאנס. גם באטל פאס זה נותן בעיקר קוסמטיקה שלא עושה כלום ולא משפרת את המשחק
אבל לשלם כסף על הרחבות דברים במשחק או משחקים עצמם זה נותן משהו
סקינים לא נותן כלום במשחק ובחיים זה לא עוזר או גורע מהאקספיריאנס. גם באטל פאס זה נותן בעיקר קוסמטיקה שלא עושה כלום ולא משפרת את המשחק
אבל לשלם כסף על הרחבות דברים במשחק או משחקים עצמם זה נותן משהו
באותו הנושא: