6 תשובות
בערך 12 נראה לי
לילדה שלי הפסקתי בגיל 7-8 כזה. כבר עצמאית אפשר לסמוך עליה. אפשר מקסימום להתקשר אלי אם קורה משהו. (עשיתי לה כפתור כזה שהיא יכולה להתקשר אלי מהטלוייזיה שיחת וידאו).
תלוי בדרכ אם יש עוד אח/ות שהם גדולים אז יכולים להשאיר לבד גם בן 8 עם בן 12 נגיד
אנונימית
זה ממש תלוי בהורים ובמקום
יש כאלה ש12 בקושי מסכימים
ויש כאלה ש7 משאירים לבד וילדים לפני 12 עושים בייביסיטר
לדעתי השני סבבה, וגם אם יש ילד בוגר 10 ומעלה, אפשר להשאיר איתו קטנים יותר (כל עוד הוא יודע מה לעשות והם לא יותר מדי או יותר מדי קטנים)