5 תשובות
כן.
תמיד מסוכן שם
לא הייתי הולכת כרגע
תמיד היה מסוכן ותמיד ישאר מסוכן
זה בשטח הארץ אין סיבה שיהיה מסוכן מאוד, בעיקר אם היית הולך לשם פעם
זה אותו דבר כמו שהיה פעם
זה אותו דבר כמו שהיה פעם
באותו הנושא: