22 תשובות
לאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאחאלאלאלא
מזעזע
היתרון היחידי בזה זה לאמן לך את הערבית
היתרון היחידי בזה זה לאמן לך את הערבית
מה לא איכ זה משכורת איומה
שואל השאלה:
למה?
למה?
למה כן?
מקדונלדס כמעט אף פעם לא שווה
שואל השאלה:
בגלל שנותנים 34 לשעה וכאילו בדרך כלל אמורים לתת 28
בגלל שנותנים 34 לשעה וכאילו בדרך כלל אמורים לתת 28
מלצרות יתנו לך 35-48 לשעה לא כולל טיפים
שירות לקוחות יתן לך 40 שח לשעה
שירות לקוחות יתן לך 40 שח לשעה
מלצרות זה הרבה יותר קשה ממקדונלדס ומלכלך באותו רמה פשוט פחות מסריח כי זה בלי הטיגונים
שואל השאלה:
אבל בגלל שאני בת 16 אז אני אמורה לקבל 28 או 27 נקודה משהו והבנתי במקום שבדקתי שאם בטיפים קיבלתי יותר ממה שהייתי צריכה אז צריך לחלק בין מלצרים ועדיין אני לא אוכל לקבל יותר מ 28 ככה אמרו לי
אבל בגלל שאני בת 16 אז אני אמורה לקבל 28 או 27 נקודה משהו והבנתי במקום שבדקתי שאם בטיפים קיבלתי יותר ממה שהייתי צריכה אז צריך לחלק בין מלצרים ועדיין אני לא אוכל לקבל יותר מ 28 ככה אמרו לי
שואל השאלה:
ככה הסבירו לי בכמה מסעדות
ככה הסבירו לי בכמה מסעדות
מי אמר לך את זה? זה המינימום, את לא מוגבלת למינימום...
שואל השאלה:
ככה אמרו לי בלנדוור נגיד
אם אני מקבלת יותר אז אני מחלקת בין שאר המלצרים ואם נגיד בסוף החודש רואים שחסר לי קצת אז הם משלמים לי אבל עדיין יהיה לי 28 שקל לשעה ובמקדונלד'ס 34 אז אין לי מושג
ככה אמרו לי בלנדוור נגיד
אם אני מקבלת יותר אז אני מחלקת בין שאר המלצרים ואם נגיד בסוף החודש רואים שחסר לי קצת אז הם משלמים לי אבל עדיין יהיה לי 28 שקל לשעה ובמקדונלד'ס 34 אז אין לי מושג
שואל השאלה:
וגם בנוסף אני יכולה לעבוד בחנות בגדים שנותנים לשעה 28 .
אין לי מושג מה לבחור.
שניהם עבודה על הרגליים אבל עדיין כל אחד מהם שונה
וגם בנוסף אני יכולה לעבוד בחנות בגדים שנותנים לשעה 28 .
אין לי מושג מה לבחור.
שניהם עבודה על הרגליים אבל עדיין כל אחד מהם שונה
תקשיבי שווה את זה ממש
גם את מקבלת קידומים של שקל/2 על שטויות שאת עושה כמו לומדות בטאבלט. כיל מצויין להתחיל לעבוד וגם במקדונלדס, קצת עבודה קצת אבל תלוי גם בסניף, למרות שאני עבגתי בסניך מזעזע מבחינת עומס ועדיין נהנתי ורכשתי חברים לכל החיים
גם את מקבלת קידומים של שקל/2 על שטויות שאת עושה כמו לומדות בטאבלט. כיל מצויין להתחיל לעבוד וגם במקדונלדס, קצת עבודה קצת אבל תלוי גם בסניף, למרות שאני עבגתי בסניך מזעזע מבחינת עומס ועדיין נהנתי ורכשתי חברים לכל החיים
99% מעבודות מינימום זה על הרגליים
אין מה לעשות צריך להתרגל ולסבול
אין מה לעשות צריך להתרגל ולסבול
שואל השאלה:
אה סבבה
אה סבבה
שואל השאלה:
כן זה נכון
כן זה נכון
שואל השאלה:
אבל יש גם במקדונלד'ס משמרות בוקר?
אני מחפשת גם וגם
אבל יש גם במקדונלד'ס משמרות בוקר?
אני מחפשת גם וגם
שמעתי שזה זוועה גם אני כמעט עבדתי שם. הבנתי שרק מנקים שם את המסעדה וצריך להיות שם מהבוקר עד הסגירה(ככה זה בסניף לידי) זה באמת לא שווה ועדיף שתלכי למשהו אחר
לאלאלאללאלאלאלא
תקשיבי לא
בבקשה לא באמת לא
אם את רוצה יותר שכנוע למה לא בפרטי, אבל פשוט תסמכי על כולנו ואל תעשי את זה
תקשיבי לא
בבקשה לא באמת לא
אם את רוצה יותר שכנוע למה לא בפרטי, אבל פשוט תסמכי על כולנו ואל תעשי את זה
שואל השאלה:
וואי אבל מה לא שווה בגלל השכר כי זה הרבה ממה שאני אמורה.
ללכת לחנות בגדים אז? שם המשכורת 28 לשעה וכאילו לא יודעת
וואי אבל מה לא שווה בגלל השכר כי זה הרבה ממה שאני אמורה.
ללכת לחנות בגדים אז? שם המשכורת 28 לשעה וכאילו לא יודעת
באותו הנושא: