13 תשובות
בת 16 לא עובדת אבל מידי פעם בייביסטר 25 לשעה
25 לשעת זה כלום ושום דבא
אנונימי
סדרן בהיכל התרבות
הייתי שם שתי משמרות אבל אחלה עבודה אני אוהב
ומקבלים מינימום ואני בן 17
תיקחי יותר יתנו לך חד משמעית
אנונימי
50 לשעה
סדרן
סייעת בגני ילדים
45 לשעה וכשממש צריכים אותי 50 לשעה
לא הייתי אומרת שאני אוהבת את העבודה אבל היא ממש סבבה לי
50 ש"ח עובדת תמיכה באפליקציות
42 ש"ח עזרה תכנית בדוד ילין
מוקד שירות של סקרים בבחירות
38 לשעה
בת 17.5
סייעת בצהרונים
42.5 לשעה
עבדתי בעבר הלא רחוק
קופאית
45 לשעה
אני מובטל מאז השחרור (חודש וחצי)
עובד בללמוד לפסיכומטרי
חיי על בסיס המענק אבטלה + כסף חודשי על נכות צהל
עובד בסופר מרקט שכונתי, מקבל 31 בן 17.5
התחברות ל