התחברות
הרשמה
אם לא קיבלתי עדיין ציון לתאוריה, מתי זה אמור להופיע?
22 ביוני 2026, 13:32
תיאוריה
נהיגה
4 תשובות
בטח היום
ס
סיקס סבן
היום עד הערב
BATMAN
את מעל גיל 15 וחצי?
מ
מיכל דלק
שואל השאלה:
כן
אנונימי
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
למה לא קיבלתי תוצאות לתאוריה עדיין?
הייתי אמורה לקבל מחזור ב-21 לחודש.עדיין לא קיבלתי וגם אין עדיין סימנים למחזור
אם קיבלתי ציון 70 בתאוריה זה עובר?
קיבלתי ציון בתאוריה איפה אפשר לראות את הציון?
קיבלתי ציון לתאוריה ובמשוב כתוב 8 ציון סופי אבל בפורטל כתוב עבר. עבדתי או לא?
מה זה אומר שקיבלתי בצו ראשון ציון 8 בעברית אבל אני עדיין לא קיבלתי ציון דפר ?
רק אני לא קיבלתי עדיין תשובה לתאוריה?
היה לי צו ראשון לפני חודש וחצי ועדיין לא קיבלתי ציון לקבא מתי אני אמורה לקבל?
שאלה קטנה,אני 3 יחידות במתמטיקה קיבלתי 100 בציון השנתי ו77 בציון הבחינה אני לא קיבלתי את הציון הסופי עדיין, לעשות חוזר?
למה אין עדיין ציונים לתיאוריה?
אני היחיד שלא קיבל ציון לתאוריה עדיין? כל החברים שלי קיבלו