8 תשובות
פשוט תחזרי למה צריך להיות בחוץ מאוחר כל כך
שואל השאלה:
^אני רוצה נתקעתי מחוץ לעיר ויש רכבץ עיד הרבה זמן זה לא מתוכנן בכלל
^אני רוצה נתקעתי מחוץ לעיר ויש רכבץ עיד הרבה זמן זה לא מתוכנן בכלל
אנונימית
אה מבאס תנסי להסביר לה
שואל השאלה:
לא יעזור
לא יעזור
אנונימית
אם יש לך סיבה מוצדקת אין לה סיבה לכעוס (תזכרי שהיא כועסת בגלל שהיא דואגת שקרה לך משהו)
שואל השאלה:
חזרתי בגלל שהטלפון שלי היה בתחנה הקודמת וזה עשה עיכוב זך איזה שעה כיאלט עלינו על רכבת ואז נזכרתי שהטלפון שלי בתחנה הקודמת וחזרנו ואז פספסנו את הרכבת כי היא הייתה בהפרש של שלושה דקות מהרגע 'שירדנו ולא הספקנו גם לקחת את הטלםון וגם לעלות על הקו אבל זה לא משנה לדעתה הייתי אמורה לחזור לפניי
חזרתי בגלל שהטלפון שלי היה בתחנה הקודמת וזה עשה עיכוב זך איזה שעה כיאלט עלינו על רכבת ואז נזכרתי שהטלפון שלי בתחנה הקודמת וחזרנו ואז פספסנו את הרכבת כי היא הייתה בהפרש של שלושה דקות מהרגע 'שירדנו ולא הספקנו גם לקחת את הטלםון וגם לעלות על הקו אבל זה לא משנה לדעתה הייתי אמורה לחזור לפניי
אנונימית
אם לא היית מפספסת היית מגיעה בזמן?
שואל השאלה:
הייתי מגיעה ב11 וחצי חהטח לא היה תלונות
הייתי מגיעה ב11 וחצי חהטח לא היה תלונות
אנונימית
באותו הנושא: