13 תשובות
משתתף ורועש
רועש ומשתתף
קשה להגיד מה יותר קל.
כל אדם נולד עם תכונות אופי שונות, יש אחד שחייב להיות רעשן או במרכז העניינים, ויש ביישן שאוהב להיות בשקט ופחות להיות במררכז העניינים.
לאחד קל את זה, ולשני קל ככה.
כל אדם נולד עם תכונות אופי שונות, יש אחד שחייב להיות רעשן או במרכז העניינים, ויש ביישן שאוהב להיות בשקט ופחות להיות במררכז העניינים.
לאחד קל את זה, ולשני קל ככה.
שמשתתף ורועש
הראשון
הרועש
זה תלוי באופי
אם הנטייה הטבעית זה להיות שקט אז יותר קל להיות השקט ולהיפך
אם הנטייה הטבעית זה להיות שקט אז יותר קל להיות השקט ולהיפך
אנונימי
מה קשה בלהיות ילד שמשתתף ולא קשה לו להביע את עצמו?
שאם אתה ילד ביישן אז קשה לך להביע את עצמך^
אנונימי
נכון, בגלל זה שאלתי מה קשה בלהיות ילד לא ביישן
(המשתתף) הבנת הנקרא
(המשתתף) הבנת הנקרא
כי לא כולם לא ביישנים
הפתעה
הפתעה
אנונימי
מי שמשתתף ורועש? זו די הגדרה למישהו שכן יכול להביע את עצמו חח אבל בסדר
לא הבנת את השאלה
אנונימי
באותו הנושא: