אמור להיות לי יום המאה ב28 לחודש אני לא אוכל להגיע בשל אירוע משפחתי. שלחתי הודעה לפני יומיים ועדיין לא ענו לי, נודע לי שמחר הם פתוחים מ7 בבוקר עד 2 בצהריים אני אתקשר ואכתוב עוד הודעה אבל עדיין מפחד שלא יענו או יאשרו לי בגלל שביטלתי כבר 4 פעמים בשל בגרויות מה דעתכם בנושא